♕Sweet Purple.
Alhamdulillah :)
5/31/14 @ 4:16 PM | 0 Sweety [s]

Assalamualaikum. Hollaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

"Alhamdulillah, hidup makin happy sekarangg. Terima kasih ya Allah. Syukur sgt-ii." 

Ok tengok tajuk kat atas kan? Haaaaa, aku baru update kt wechat tadi. Nyeynyet. Heeee :)
Aku taktau nk describe mcmna happynya hidup aku sekarang nie. Aku bersyukur sangatttt.
Yalaaaa, betoy ckp mama, org yg sabaq inshaaAllah Allah tolong. And now, aku dpt rasa mcm ada 1 perubahan dlm hidup aku.

Bila exam habis, mak ayah tanya dpt nombor berapa and janji nk bg hadiah. Kan?
Mcm tu jugak parents aku. Alhamdulillah, aku buat habis baik utk exam PPT nie & parents aku ada janji nk bagi fon + moto baru. Semua tu aku tak pernah mintak, tp depa yg usaha nk bagi. Heeee thanks ayah, umi :*
So then, ayah sibuk kerja skrg. Sebelum raya, dia nk bg. Aku mcmna pun tkpaa. Tak kesahh. Kita tggu kita tgguuuuuu xD heeeeeeeeeeeeeee.

Know what? Lanii aku ada rmh tok, prepare utk esok *010614* birthday tok depa nak sambut ;)
hihihi lagi 9 hari birthday aku pulak. Excited bakhangg :3
Harini pun dah beli kek siap-ii. Lawaknyaaaaaa. Seronok terlebih laa tuu. Okay laa, ada gak usaha nk meramaikan majlis katakannnn xD hahaha
Really enjoy bila balik rumah tok sbb boleh buat gila and ada ramai orangg. Aku suka duduk kampung, best and mendamaikan suasana. Because of that too, ayah selalu ajak balik & aku w/ adek-ii selalu kena marah sbb takmau balik rumah kami. Yalahhh, bila dah ramai & seronok mesti tak ingat nk balik dah. Em, kdg-ii aku geram gak laa sbb ayah tuu mcm tak faham kami dua org nie yg suka stay rumah tok. Adek laki aku tuu lain laa, dia kan anak manja. Rapat dgn ayah, so wajib ah dia balik sana. Ini tidak adil tidak adil bagikuuu~

Hahahahaha. Kuat merapu rahhh aku nie :3 Okay haaa tkpalahhh, janji aku happy! Tadi pun Farahana call ajak keluaq lepak. Then aku ckp tak larat and ajak dia w/ Midah mai rumah tok lepak sini sbb syur ahhhh petang-ii. Boleh main badminton seround pakaaa. Boleh jalan-ii pusingg kampungg paa duluuu :D
Alahaiiii, aku rasa rindu kt depa sgt-ii. Heeeee :')

Em em tetiba teringat mimpi smlm. Aiyerrrr mimpi agak buruk laa gakk. Aku rasa mcm benda tu nk jadi tapi aku harap takk. Takpaaa, mainan tidoq jaa tuhh. Ok shhhh shhhh. Jangan muncul dah, please :b
Aku pun tktauu mcmna mimpi tuu wujud laa apa laa. Harapnya sekali nie jaa laa aku mimpi cemtuu. Arghh! Takyah dok pikiaq paa rahh, buang masaaa xD

Haaaa lupa lakk, masa pii kenduri tadi pun aku ckp kt diri aku "kenapa skrg aku suka selfie? suka sgt tgkp gmbaq?". K then aku dpt jwpnnya bila aku sendiri pun dk rasa mcm dh berjangkit dgn penyakit nie. Hahahaha. Nasib baik umi tak ckp mcm-ii. Umi pun layan jaa perangai aku bila fon umi jd mangsa utk aku snap pic :3 Kesian umi. Hihihi. Tkpaaaa, asalkan hobi aku nie tak susahkan sapa-ii takdak masalahhh. Kan kan kan? :b Sapa yang suka selfie tuhh mang geng ahh. Hahahaha.
Makangg kenduri tadi buatt perut nk pecah. Kenyang gila. Terima kasih tuan rumah, sedap dgt. Hehe :)

Rasanya takat tuu jaa kot post Fyfaaa nie. Haha, lpsnie inshaaAllah jumpa lagi readers + bloggers. Kchaw. Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh :*




Older Post
Pwincess :)

Assalamualaikum. Hye :) Thanks for visiting my blog. No rude words here. Please, mind your own bussiness k. Em, respect me and I'll respect you back. Terima kasih sudi baca blog saya :)



Choose it :)

Diary AboutMe Stuffs Linkies

Positive shout :)


Shoutbox


Love them!

Template by : Mieyra | Biela
Full Edited : fyfaa/eyhaa
Image From : we❤it

Best View at GOOGLE CHROME!