♕Sweet Purple.
Rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu blog k rinduuu.
5/28/14 @ 10:51 AM | 0 Sweety [s]

Assalamualaikum. Hollaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Ya Rabbi Ya Karim. Lamanyaaaaaaaaaaaaaa tak on. Berhabukk gilaa :/
Harini *280514* baru terbuka hati nak post entry baru. Ehh, bukan. Baru teringat kt blog.

Dear blog, saya minta maaf sangat-sangat sebab dah lama tak sentuh awak tak tulis entry tak ushaa tak stalk awak tak macam-macam lagi lahh. Saya busyyy selama 5 bulan nie. Hmm :(
Ni pun, semalam *Selasa 270514*, baru habis exam PPT. Fuhh, gilaaa kot 3 minggu baru habis exam.
Jenuh punya nak baca buku. Nak pikiaq tuu nak pikiaq nie. Hafal formula apa semua T_T
Tapi tkpaaa, exam dah habis pun! Wuhuuuuu, freedom :D

And thats why aku rasa mcm I repeat rasa mcm hari-ii dah boleh post entry. Ihiksss. Rasa jaa sbb tklehh confirm lagii takut busyy ._.
Em em, know what? Today dah start cuti sekolah. Cuti start Rabu sampai Ahad 15/6 nie lahhh.
Tak sabaq gilaa rasa nak pii bercuti apa semuaa. This week tkpii lagi sbb mak ayah kerja. Maybe start Sabtu nie dah rancang nak keluaq. Yayaaaaa :3

Tapi... kesian kt Batrisya jugakk. Alaaaa, dia dk tnya bila free? Nak ajak keluaq apa semua. Emm :/
Dia nk meet kt Qb sbb nk hantaq baju yg aku tempah. Alaaaa, yg femes org dk pakai lani tu baju apa ntahhh haaaaaaaaaaaaaaaaa "I AM ....." a'ah yg tuu laa :D
Dah tempah kt dia then nanti dia nk bg baju so kena bayaq dlm rm33 cemtu. Murah k murah. Nasib baik mama bagi beli baju tuu :* Tak sabaaaaaqnya!

Ok. Cita aku mula dari pagi tadi hahaha bangun tidoq apa semua on twitter. Then teringat kt blog :')
Alaaaa, 5bulan tu tak post memang patut pun teringat. Hahahahaha. Gelak jaa keja aku -.-
Habis tweet dk merapu semua, ingat nk mintak tlg eyha edit blog then dia sggup tolong.. Alhamdulillah :) So, kami sama-sama bincang then lepas habis edit apa semua aku tolong dia update profil dia pulakk. Yalahh, bila dh change bckgrnd semua tuu dia akan hilang so that aku usaha punya usaha sampai laa bolehhh :D
Yeay yeay yeay! Lepas usaha edit pelan-pelan pulun punya x mau bagi hilang tulisan asli sbb nanti tak jadi rupa bckgrnd dh. So, aku mintak eyha tgk then dia puas hati so apalagi? Hehehe, turn aku pulak tlg editkan utk dia :) Taaaaaaaaaaapi, blog dia rasa agak susah sbb dia ada byk function. Takpaa, demi kwn miaa pasaii aku gagah jugakk. Aku kan baikkkk xD ececehhh, angkat bakul sendiri laa pulakk.

And now on, semua dah settle. Alhamdulillah :) Sepakat membawa berkat, ehhh? Haaa, betoy laa tuhh mcm peribahasa kataaa. Aku pesan kat eyha jgn lupa aku then dia pun ckp benda sama. hehe, syok dpt mmbe mcm dia. Mmbe mcm nie ah yg bagus. Ada masa susah senang. Kekadang aku suka story mslh kt dia & aku terharu sbb dia tak kisah tapi lagi sudi nk dgq :') thanks eyhaaa. lebiuuu :* hehehehe

Aku rasa takat tuu jaa kott. Lenguh habeh tangan, ingat nak pii baca novel paakaaa xD
Hope persahabatan kita akan terus terjalin hingga ke Jannah, Amin :)

Kbye. Assalamualaikum :*


Older Post | Newer Post
Pwincess :)

Assalamualaikum. Hye :) Thanks for visiting my blog. No rude words here. Please, mind your own bussiness k. Em, respect me and I'll respect you back. Terima kasih sudi baca blog saya :)



Choose it :)

Diary AboutMe Stuffs Linkies

Positive shout :)


Shoutbox


Love them!

Template by : Mieyra | Biela
Full Edited : fyfaa/eyhaa
Image From : we❤it

Best View at GOOGLE CHROME!